REGULAMIN SKLEPU eTable Top
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin sklepu Table Top reguluje zasady składania zamówień, zawierania umów sprzedaży oraz realizacji zamówień.
2. Sklep eTableTop.com.pl to platforma internetowa, zlokalizowana pod adresem strony internetowej https://etabletop.com.pl, W sklepie prezentowane są wysokiej jakości produkty gastronomiczne oraz ich ceny orientacyjne.
3. Właścicielem sklepu eTableTop.com.pl przez to stroną wszelkich umów zawieranych zgodnie z Regulaminem sklepu jest Por Inwest sp. z o.o. z siedzibą ul. Modlińska 256 lokal 2, 03-152 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024045 posiadającym numer NIP 524-239-68 72 oraz numer REGON ,017282175 dalej zwana Właścicielem. Bezpośredni kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: tabletop@tabletop.com.pl lub telefonicznie pod numerem: 724094404
Klientami sklepu eTableTop mogą być osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, dalej zwani „Konsumentami” oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą, dalej zwane „Przedsiębiorcami”, łącznie dalej zwani „Klientami”. Przedsiębiorcami są w szczególności spółki, osoby prowadzące działalność gospodarczą, organizacje non profit, fundacje oraz inne organizacje pożytku publicznego posiadające NIP.
Identyfikacji Klienta jako Konsumenta lub Przedsiębiorcę dokonuje się poprzez wybór dowodu zakupu, którym może być Paragon lub Faktura VAT. Klient, wybierając opcję faktura VAT i wypełniając rubrykę NIP, oświadcza w ten sposób, że jest Przedsiębiorcą. Klient, wybierając opcję Paragon, oświadcza w ten sposób, że jest Konsumentem.
6. Podmiot, który nabył towar jako Konsument może zażądać wystawienia faktury VAT na podany NIP i dane.
7. Regulamin sklepu dzieli się na dwie części, z których pierwsza odnosi się wyłącznie do Konsumentów, a druga odnosi się wyłącznie do Przedsiębiorców. Zasady składania zamówień, zawierania umów sprzedaży oraz realizacji zamówień odnoszące się do Konsumentów, nie mają zastosowania do zasad składania zamówień, zawierania umów sprzedaży oraz realizacji zamówień przez Przedsiębiorców, i na odwrót.
8. Informacje zamieszczone w sklepie eTabletop, w tym ceny produktów, mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Informacje te stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
9. Regulamin sklepu stanowi część umowy sprzedaży zawieranej przez Klienta z Właścicielem sklepu w zakresie nieuregulowanym indywidualnie.
Regulamin publikowany jest na stronie internetowej etabletop.com.pl
W przypadku zmiany Regulaminu ważność zachowuje treść Regulaminu publikowana w dniu złożenia zamówienia.
Wszystkie ceny podawane w Sklepie Etabletop.com.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN). Ceny podane są w wartościach netto (bez podatku VAT) oraz brutto (z podatkiem VAT). Umowy zawierane są w złotych polskich. Sklep eTabletop.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen. W takich przypadkach Sklep zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Klienta o zaistniałej sytuacji. Sklep w wyjątkowych okolicznościach ma prawo dokonać zmiany ceny w przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już potwierdzone (zaakceptowane) poprzez potwierdzenie realizacji zamówienia. Do czasu akceptacji nowej ceny, zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Brak akceptacji nowej ceny w terminie 7 dni będzie oznaczał, że Klient odstępuje od umowy, która w rezultacie poczytywana będzie za niezawartą. 13. Produkty znajdujące się aktualnie w promocji oznaczone są znakiem graficznym „PROMOCJA” na czerwonym tle. Liczba produktów w promocji jest ograniczona, a realizacja zamówień odbywa się według kolejności zgłoszeń do momentu wyczerpania zapasów produktów objętych promocją.
14. Wszelkie ilustracje zawarte w sklepie eTabletop mają charakter poglądowy. Staramy się, aby prezentowane dane techniczne były poprawne i aktualne.
15. Sklep Etabletop.com.pl służy do dokonywania zakupów (zawierania umów sprzedaży pomiędzy Właścicielem a Klientem) za pośrednictwem sieci Internet (protokół http lub https).
16. Regulamin sklepu znajduje zastosowanie zarówno do zamówień składanych przy wykorzystaniu formularza na stronie internetowej https://etabletop.com.pl/, jak również do zamówień składanych w drodze korespondencji mailowej
17. Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za niekompatybilność Sklepu ze sprzętem i oprogramowaniem Klienta lub z jego przyłączem do publicznej sieci Internet.
18. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za trudności techniczne, w tym błędy i niepowodzenia w łączeniu się ze Sklepem, które leżą po stronie Klienta.
19. Sklep ponosi odpowiedzialność wyłącznie za parametry i właściwości techniczne produktu zamieszczone na stronie internetowej sklepu. Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za możliwość wykorzystania i przydatność produktu w działalności Klienta.
20. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych zostały zawarte w odpowiednim dziale Polityki Prywatności, dostępnej na stronie: https://etabletop.com.pl/polityka-cookies.html. §2 Postanowienia mające zastosowanie wyłącznie względem Przedsiębiorców
21. Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszą się wyłącznie do umów zawieranych z Klientami, będącymi Przedsiębiorcami.
22. W celu zawarcia umowy Klient może wypełnić formularz zamówienia na stronie internetowej sklepu etabletop.com.pl, wskazując jakie produkty chciałby zakupić po prezentowanych cenach. Klient może również zwrócić się z takim zapytaniem drogą mailową.
23. Wypełnienie formularza zakupów na stronie internetowej ze wskazaniem produktów i ich cen stanowi ofertę Klienta, dotyczącą zawarcia umowy sprzedaży z Właścicielem sklepu.
24. Właściciel sklepu bezzwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni, potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji lub przedstawia Klientowi nową ofertę.
25. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji oznacza przyjęcie oferty nabycia produktów przez Klienta i skutkuje zawarciem umowy sprzedaży tych produktów.
26. Właściciel przedstawia Klientowi nową ofertę, jeżeli produkt, który chciał nabyć nie znajduje się obecnie w ofercie lub zmianie uległa cena produktu.
27. Jeżeli produkt, który chciał nabyć Klient nie znajduje się obecnie w ofercie Sklepu, to Właściciel sklepu przestawia ofertę na produkty najbardziej podobne, chyba że, nie posiada w ofercie produktów tego rodzaju.
28. Jeżeli zmianie uległa cena produktu to Sklep przedstawia Klientowi ofertę, uwzględniającą produkt i jego nową cenę.
29. Czas realizacji zamówienia wynosi, w zależności od rodzaju zamawianego produktu, od 24h do 14 dni roboczych, w niektórych przypadkach do 6 tygodniu. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki produktu. W szczególnych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji, o czym niezwłocznie poinformuje Kupującego.
30. Zapłata ceny za zakupione produkty, wedle wyboru Kupującego, winna nastąpić w formie przedpłaty na konto bankowe Sklepu . Do czasu zapłaty pełnej należności produkt stanowi własność Sklepu (zastrzeżenie własności).
31. Sklep wysyła Klientowi zakupione produkty wraz z dowodem sprzedaży w postaci faktury. Wystawiona przez Sklep faktura jest dołączana do wysyłanej przesyłki lub przesyłana drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentu zapisanego w formacie PDF. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu oraz wyrażanie w procesie składnia zamówienia woli otrzymania faktury w formie elektronicznej, Klient wyraża zgodę, uprawniając Właściciela sklepu do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej.
32. Koszt transportu dla zamówień o łącznej wadze poniżej 30 kg oraz termin dostawy podawany jest w ogólnodostępnej informacji, a także w tzw. koszyku podczas podsumowania zamówienia. Koszty przesyłki dotyczą dostaw w dni robocze i nie uwzględniają doręczeń w soboty, niedziele lub dni ustawowo wolne od pracy, jak również doręczeń z zastrzeżeniem godziny odbioru. Koszty transportu obciążają Kupującego, chyba że Klient i Sklep ustalą inne warunki dostawy produktu.
Koszty transportu dla zamówień o łącznej wadze powyżej 30 kg są każdorazowo ustalane z Klientem
34. Przesyłki z pobraniem realizowane dla zamówień, nie przekraczających łącznej wartości 5.000,00 zł brutto.
35. Termin dostawy wynosi od 24h do 30 dni roboczych od momentu zawarcia umowy sprzedaży, w niektórych przypadkach do 6 tygodni.
36. Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy kurierskiej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (w dniu odbioru paczki), a następnie bezzwłoczne skontaktowanie się z Właścicielem sklepu
37. Klient ma obowiązek sprawdzić przy odbiorze stan techniczny nabytych produktów, a w szczególności ma obowiązek zweryfikować wszelkie uszkodzenia produktów powstałe podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu Klient zobowiązany jest spisać protokół w obecności kuriera, w którym wyliczy stwierdzone uszkodzenia. W takiej sytuacji Klient powinien sprawdzić również czy dany sprzęt poprawnie działa. Brak sporządzenia protokołu, zawierającego daną usterkę lub inne uszkodzenie produktu pozbawia Klienta możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych z tym związanych względem Sklepu.
38. Sklep nie odpowiada za pracę firm kurierskich.
39. Wszystkie produkty prezentowane przez Sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i mają gwarancję ich producenta, chyba że, co innego wynika z opisu produktu.
40. Sklep udziela na wszystkie sprzedane produkty gwarancji, żeprodukt nie posiada wady fizycznej.
41. Gwarancją nie są objęte wady fizyczne produktu, o których Klient wiedział przy zawieraniu umowy sprzedaży.
42. Gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.
43. Gwarancja obowiązuje przez 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia produktu. Termin ten uznaje się za zachowany, jeżeli przed jego upływem ujawni się wada fizyczna produktu a Klient zawiadomi Sklep w tym terminie o stwierdzonej wadzie. Zawiadomienie powinno zawierać również numer faktury VAT wystawionej przy sprzedaży oraz dane Klienta.
44. Sklep informuje Klienta o przyjęciu zawiadomienia i sposobie realizacji obowiązku gwarancyjnego, w szczególności informuje czy naprawa produktu nastąpi u Klienta czy też należy wysłać produkt na adres wskazany przez Sklep. Koszt wysłania produktu ponosi Klient.
45. Sklep informuje Klienta o terminie naprawy gwarancyjnej, który nie może być dłuższy niż 30 dni. 46. Wszelkie spory pomiędzy Sklepem a Przedsiębiorcą, w przypadku braku polubownego rozwiązania, będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby sklepu. Postanowienia mające zastosowanie wyłącznie względem Konsumentów
47. Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszą się wyłącznie do umów zawieranych z Klientami będącymi Konsumentami.
48. Konsument może w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
49. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpienia od umowy dostarczanego mu każdorazowo przez Sklep wraz z produktem, jednak nie jest to obowiązkowe. Rekomendowanym przez Sklep sposobem odstąpienia od umowy jest przesłanie wypełnionego formularza mailowo na adres: tabletop@tabletop.com.pl lub przesłanie go pocztą na adres Sklepu.
50. Do oświadczenia o odstąpieniu Konsument powinien dołączyć dowód zakupu produktu lub w inny sposób udokumentować zakup produktu.
51. Zwrot produktu następuje na koszt Konsumenta na dres podany przez sklep. Table Top ul. Orzechowa 3, 05-520 Konstancin Jeziorna wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub reklamacji.
52. Sklep niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Konsumenta oświadczenia o całościowym lub częściowym odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi dokonaną przez niego płatność za zwrócone produkty. W przypadku całościowego odstąpienia od umowy, sklep zwróci Konsumentowi także koszt wysłania produktu, który poniósł przy zakupie produktu.
53. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
54. Przed odstąpieniem od umowy, Konsument nie powinien korzystać z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W przeciwnym razie, Konsument będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie wartości produktu.
55. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie wyłącza uprawnień Konsumenta, wynikających z odpowiedzialności Sklepu z tytułu niezgodności produktu z umową oraz gwarancji producenta.
56. W razie sporu ze Sklepem lub jakichkolwiek wątpliwości co do swoich praw, Konsument ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
57. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz innych odpowiednich ustaw.
58. Wszelkie spory, wynikające z realizacji zamówienia, w przypadku braku polubownego rozwiązania, będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.